Thursday, December 9, 2010

Mak Nenek -_-

terharu sy baca entri awk ni hihi <3

 Shakira Ameera Assakri, rindu saya terhadap awak sangat parah. walaupun dekat,kite jauh seperti awak duduk di langat HAHA *ttbe langat pulak kan,begitu lah jauhnye yan. Okay merepek lebih.Tajuk entri ni 'mak nenek' sebab saya kenal diri awak, awak seperti mak nenek yg suka cot cet cot cet haha, aneh pabila awak sedih -.-' Awak sebahagian dr hidup saya mcm diaorang yg lain tu. Masalah harus dikongsi bersama,okay? Tp saya faham,mungkin awak taknak saya susah hati. Saya mengerti tapi jika mahu dikongsi bersama,cerita ya? Saya sentiasa ada untuk awak sayang. Saya tak risau pasal awak sebab saya tahu awak gadis yang kuat, kuat mcm tiger pun jangan lah sampai semuanya di pendam. Makan diri sendiri nanti, faham sayang? Hihi caringg kan saya? Awww ;) Saya bukan apa, saya mahu yang terbaik saje untuk kawan-kawan saya. Awak-awak semua bermakna buat saya, awak-awak juga lah penyeri hidup saya. Awak jangan sedih ye? Nanti gelak tawa beramai-ramai okay?

No comments:

Post a Comment