Friday, September 16, 2011

Lubang besar.

Aku memang lemah kalau benda macam ni terjadi dekat aku, yes aku lemah. Aku tk kuat.


Aku tak tahu samada khayalan aku atau memang realiti. Semakin hari, semakin banyak yang hilang.
Kenapa mereka pergi, kenapa mereka hilang, kenapa mereka semakin takda? Apa yg dikongsi selamani, hilang. Hilang macamtu je. Hey manusia manusia, aku manusia jugak. Masih punya hati. Apa aku ada buat salah? Semakin aku meningkat dewasa, semakin aku perasan. Aku taktahu samada semuaorang ikhlas berkawan atau sebaliknya. Aku memang semakin tak faham dengan semuani. Semakin lama semakin jatuh dalam, macam jatuh dalam lubang yang besar.

Hmm.

3 comments:

  1. sabar je lah. mst ad hikmah nye... sabar kayy mok.! ^^ - nurulhidayah

    ReplyDelete
  2. jahat nya diaorang tue . ??

    ReplyDelete
  3. Dieorg bukan jahat, mayb ade la sbb kenapa dieorg berkelakuan mcmtu kpd sy, tkpe. selagi boleh sabar, sy biarkan jela :)

    dayah : thnks bebeh hehe, tkpe kite redha -.-'

    ReplyDelete