Wednesday, November 10, 2010

Ada sahaja.


Dalam diam, awak seperti t i k a m saya dari belakang. Dalam diam, awak pengaruhi semua orang.
Dalam diam juga, awak mengalih perhatian semua orang. Kecik-nya hati saya.
 Tak mengapa, saya cuba untuk gagah.Saya cuba tak tumbang senang-senang.
Walaupun sukar hakikatnya, saya cuba untuk permudahkan segalanya.
Saya sedar saya tak sempurna, mungkin saya juga ada cacat celanya.
Akan saya sentiasa memperbaikinya. Awak bermakna buat saya seperti keluarga saya,
cintahati saya, kawan-kawan saya yang lain. Mungkin saya tak pandai buat awak
hargai, bangga, suka, terlebih sayang dekat saya.
Tapi hakikatnya saya selalu cuba buat awak rasa.Saya tak tahu isi hati awak,
saya tak tahu samada awak ikhlas atas segalanya atau hanya dusta.
Saya bukan menuduh awak. Tapi jauh di sudut hati saya, saya tau segalanya.
Saya tidak akan cakap disini. Biar lah saya seorang saja yang tahu dan rasa.

No comments:

Post a Comment